Všeobecné podmínky

Všeobecné podmínky Platformy Centrum-vnimavosti.cz

Platné k 1.5.2023

1. Kdo jsme, co je účel Platformy Centrum-vnimavosti.cz a k čemu slouží tyto Podmínky?

Společnost  Centrum Vnímavosti s.r.o. se sídlem Karla Engliše 3211/1, Smíchov, 150 00 Praha, IČ:17570611 zapsaná v obchodním rejstříku vedenému Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 373359 (dále jako „Provozovatel“) je provozovatelem internetové platformy dostupné naurladrese https://centrum-vnimavosti.cz (dále jako „Platforma“).

Platforma obsahuje

· informace pro širokou veřejnost se zaměřením na základní informace o zdraví a druhy poradenství;

· rezervační systém pro poskytování kontaktů na konzultace v oblasti různých terapií („Konzultace“) se zkušenými odborníky („Odborník“).

Odborníci jsou vždy podnikateli (nikoliv spotřebiteli).

Prostřednictvím Platformy poskytujeme naše služby na základě smlouvy o poskytování služeb a užívání Platformy („Rezervace“) spočívající zejména v poskytnutí přístupu k Platformě, umožnění rezervace a dalších služeb, jak jsou popsány v těchto Podmínkách („Rezervace“).

Tyto obchodní podmínky („Podmínky“) se vztahují na Rezervaci, kterou jako Provozovatel Platformy uzavíráme s jakýmkoliv uživatelem Platformy, který si prostřednictvím Platformy rezervuje Konzultace a účastní se jich („Klient“ ) (Klient a Provozovatel společně jako „Smluvní strany“). Tyto Podmínky upravují naše vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě Rezervace. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí Rezervace. Rezervaci si můžeme ujednat i za jiných podmínek, než upravují tyto Podmínky, v takovém případě mají přednost ujednání uvedená v Rezervaci.

V případě, že máte zájem užívat Platformu a rezervovat se na Konzultaci, je nutné odsouhlasit tyto Podmínky, seznámit se se zásadami ochrany osobních údajů a uzavřít s námi Rezervaci.

Rezervace a Podmínky se řídí českým právem, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění posledních předpisů a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pokud jste spotřebitelem). Pokud vztah založený Rezervací (včetně Podmínek) obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak je sjednáno, že takový vztah se řídí českým právem. Toto ustanovení ale nemá vliv na aplikovatelná spotřebitelská práva.

Znění Podmínek můžeme kdykoli jednostranně měnit či doplňovat. Nové znění Podmínek je účinné 15. dnem od jeho uveřejnění v rámci Platformy. Pokud s novým zněním Podmínek nesouhlasíte, můžete Rezeravaci okamžitě vypovědět e-mailem. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Rezervace bude v takovém případě ukončena ke dni předcházejícímu datu účinnosti změny.

 2. Pro koho je Platforma určena?

Platforma je určena pro širokou dospělou veřejnost k získání povědomí o různých tématech terapií a duševního zdraví. Kromě toho je možné si prostřednictvím Platformy rezervovat („Konzultace“) ve zvolené oblasti („Terapie“).

3. Poskytujeme zdravotní služby?

Pokud využíváte služeb rezervací Konzultací s Odborníky, pak platí, že Prostřednictvím Platformy nejsou poskytovány ani zprostředkovávány zdravotní služby podle Zákona o ZS.

Využítím rezervace Konzultace vstupujete dobrovolně a na vlastní žádost do kontaktu s Odborníkem. Berete na vědomí, že tento kontakt a komunikace při rezervace Konzultace není součástí zdravotní péče a Odborník nepřebírá odpovědnost za váš zdravotní stav.
Provozovatel v žádném případě neručí za smluvní vztahy mezi Klienty a Odborníky.

Jakékoliv škody vzniklé v důsledku činnosti Odborníka vůči Klientovi či v důsledku nevhodné Terapie, kdy může vzniknout škoda Klientovi nelze vymáhat po Provozovateli Platformy.

Stejně tak nelze vymáhat po Provozovateli Platformy škody vzniké v důsledku činnosti Klienta vůči Odborníkovi nebo v důsledku nevhodných postupů Klienta.

Současně může Provozovatel Platformy na Klientovi vymáhat náhradu škody (zejm. poškození dobrého jména Platformy), kterou Klient svým jednáním způsobil.

Pokud v rámci Konzultace dostanete od Odborníka doporučení k vyhledání odborné pomoci, jste povinni tato doporučení zvážit a zohlednit je v dalším svém postupu. Provozovatel ani Odborník nenesou jakoukoliv odpovědnost za vaše jednání před, při nebo po Konzultaci. Odpovědnost za všechna svá rozhodnutí a jednání si nesete vždy sami.

Pokud jste ve stavu ohrožení sebe nebo jiných osob, prosíme, neprodleně kontaktujte První linku psychické pomoci (telefonicky: 116 123). Provozovatel Platformy nenese odpovědnost za váš zdravotní stav.

Alternativní forma podpory zdraví nenahrazuje v žádném případě užívání farmaceutik.

4. Jak dojde k uzavření Rezervace tj smlouvy

Rezervace je uzavřena prostřednictvím provedení rezervace na příslušné Konzultace a Odborníka. Rezervace je uzavřena a nabývá účinnosti okamžikem doručení rezervačního emailu na naší dresu prostřednictvím Platformy.

Berete na vědomí, že nejsme povinni uzavřít Rezervaci (můžeme odmítnout provést rezervaci) zcela dle svého uvážení, a to zejména s osobami, které dříve porušily Rezervaci (včetně Podmínek) nebo jednaly v rozporu s obecně závaznými právními předpisy.

Odsouhlasením Podmínek a potvrzením, že jste se seznámili se Zásadámi zpracováním a ochranou osobních údajů projevujete svůj souhlas s uzavřením Rezervace, na základě které vám umožníme užívat Rezervační systém naší Platformy.

Neodpovídáme vám za jakoukoliv újmu, která by vám vznikla uvedením nepravdivých nebo nesprávných údajů při rezervaci na Platformě. Správnost a pravdivost údajů nijak neověřujeme.

Pro uzavření smlouvy a rezervaci Konzultace musíte být starší 18 let.

Berete na vědomí, že jsme oprávněni na základě vlastního uvážení dočasně nebo úplně znemožnit využívat naší Platformu a to zejména v případě, kdy porušíte své povinnosti Rezervace (včetně Podmínek) nebo v souvislosti s užíváním Platformy porušíte obecně závazné právní předpisy, v závislosti na míře závažnosti takového porušení.

5. Co je obsahem naší Rezervace Konzultace?

Na základě Rezervace se vám zavazujeme poskytovat rezervaci Konzultace s příslušným Odborníkem.

Berete na vědomí, že nejsme poskytovatelem Konzultací. Konzultace jsou poskytovány Odborníky, se kterými uzavíráte zvláštní smlouvu o poskytování služeb terapie nebo koučinku („Smlouva s Odborníkem“). Smlouva s Odborníkem je věcí Klienta a Odborníka. Klient souhlasí, že je na jeho vlastním uvážení a rozhodnutí využívat nebo nevyužívat služby Odborníka a uzavřít s ním smlouvu.

Berete na vědomí, že po rezervací Konzultace prostřednictvím Platformy nevzniká žádný další smluvní vztah mezi námi a vámi. Veškeré smluvní vztahy plynoucí z následného objednání Konzultace vznikají mezi příslušným Odborníkem a Klientem, tedy Vámi. A jsou čistě v režii rozhodnutí Klienta jaké si s Odborníkem odsouhlasí nebo odmítne.

Rezervace Konzultace na naší Platformě je nezávazná a nezakládá žádnou povinnost Klienta uzavřít smlouvu s Odborníkem a využívat jeho Konzultace.

Prosíme, vezměte na vědomí, že obsah Platformy včetně informací o Konzultacích nebo Odbornících má pouze informační charakter a nepředstavuje propagaci nebo schválení popisovaných či zobrazených produktů, služby, postupů, procedur, výrobců, poskytovatelů, značky nebo myšlenky.

Berete na vědomí, že Platforma, nemusí být dostupná nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu našeho hardwarového a softwarového vybavení, popřípadě nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob, které pro nás zajišťují provoz Platformy nebo jiných souvisejících služeb, z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby či výpadku elektrické energie či konektivity. O případných odstávkách Platformy, pokud to bude možné, budete informováni prostřednictvím Platformy.

6. Jak rezervace Konzultace probíhá?

Prostřednictvím Platformy si můžete rezervovat Konzultaci u vybraného Odborníka s vybranou specializací přes rezervační formulář dostupný na naší Platformě v menu „Rezervace“.

Při rezervace Konzultace jsme v roli prostředníka, proto se Smlouva mezi námi a Klientem týká pouze užívání našich stránek a rezervačního formuláře.

Nejsme stranou Vaší případné smlouvy s Odborníkem, kterou po rezervací můžete, ale nemusíte uzavřít přímo s konkrétním Odborníkem.

Vyřizování vašich stížností zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@centrumvnimavosti.cz .
Informaci o vyřízení vaší stížnosti vám zašleme na vaši emailovou adresu.

Neodpovídáme za služby dodávané vám třetími osobami, jako např. kvalita vašeho internetového připojení, kvalita telekomunikačních služeb dodávaných příslušným operátorem nebo výše poplatků.

Vyvíjíme a používáme nástroje, abychom zajistili, že Platforma bude bezpečná pro všechny. V případě, kdy zaznamenáte jakékoliv porušení Podmínek a/nebo obecně závazných předpisů, můžete to nahlásit prostřednictvím e-mailu info@centrumvninmavosti.cz.

7. V jakém rozsahu odpovídáte při používání Platformy? Je nějak omezena odpovědnost nás jako Provozovatele Platformy?

Společnost nenese jakoukoliv odpovědnost za Konzultace a obsah vložený na Profilu Odborníka stejně tak jako za řádné poskytnutí Konzultace. Za jakoukoliv újmu způsobenou Konzultací nebo informací Odborníkem odpovídá v celém rozsahu Odborník. Platí ale, že vy odpovídáte vždy za své vlastní jednání před, během i po Konzultaci.

Neneseme odpovědnost za případnou újmu způsobenou zneužitím Platformy a to z jakéhokoliv důvodu (zejména z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby či Klienta, výpadku elektrické energie či konektivity). Neneseme odpovědnost za jakoukoliv újmu (včetně ušlého zisku), která by vznikla v důsledku užívání Platformy, Účtu nebo z důvodu omezení či přerušení jejich dostupnosti, dále neneseme odpovědnost za přerušení poskytování Služeb, pokud je toto způsobeno třetími osobami nebo vyšší mocí (například kybernetický útok, dlouhodobý výpadek dodávky elektřiny nebo telekomunikačního spojení, nesprávný servis prostřednictvím servisních společností) nebo Odborníkem (například nesprávná manipulace s Platformou, webem, nezajištění internetového připojení, vada na zařízení, vada na hardwaru, na prvcích a technologiích třetích stran, apod.) popř. z důvodu, že provoz Platformy bude ukončen. Pro tyto případy se vzdáváte práva na náhradu újmy.

Zavazujete se nést veškeré právní následky, které vzniknou v důsledku porušení vašich povinností, a to povinností podle těchto Podmínek, Rezervace nebo povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Dále jste povinni uhradit nám veškeré náklady a výlohy vzniklé v důsledku uplatnění nároků třetích stran vůči nám v důsledku jakéhokoliv porušení vaší povinnosti. Tím není dotčen nárok Provozovatele a třetích stran na náhradu újmy (škody i nemajetkové újmy) vzniklé v důsledku porušení jakékoliv z povinností Klienta.

8. Co se děje s vašimi osobními údaji?

Provozovatel nakládá s vašimi osobními údaji dle platných právních předpisů za účelem plnění Rezervace a poskytování služeb dle těchto Podmínek. Další informace o tom, jak jsou vaše osobní údaje zpracovávány najdete v sekci Zásady zpracování a ochrana osobních údajů

9. Závěrečná ustanovení

Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit provozování Serveru a/nebo poskytování služeb prostřednictvím Serveru kdykoliv, a to i bez uvedení důvodu. V případě, že toto nastane, pak Provozovatel zajistí, že Rezervace Klientů na Konzultace, které z tohoto důvodu můžou zůstat nezpracované, vyřídí informováním Klienta o neusketečnění Rezervace.

Případná neúčinnost či neplatnost jakéhokoliv ustanovení Podmínek nemá za následek jejich neúčinnost nebo neplatnost. Namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení Podmínek nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému nebo neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje.

Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 5. 2023. Změna Podmínek je vyhrazena.